by

Prvi europski izlet za američke putničke agencije odvija se u Hrvatskoj!

nakon više od godinu dana neizvjesnosti i ograničenja za američke turiste, prvo europsko putovanje za američke putničke agencije odvija se u Hrvatskoj.

Prema hrvatskom nacionalnom turističkom Vijeću, Hrvatska je domaćin prvog organiziranog putovanja putničkih agenata iz Amerike u Europu nakon izbijanja globalne pandemije koronavirusa. U turističkom programu sudjeluju osam američkih putničkih agenata čije su agencije usko specijalizirane za putovanja u segmentu luksuznog turizma i koje će posjetiti hrvatske destinacije kao što su Zagreb, Plitvička Jezera, Zadar, Trogir, Split, Hvar, Pelješac i Dubrovnik do 30.Travnja. Putovanje je organiziralo Agencija RealCroatia i zastupanje hrvatskog turističkog Vijeća u SAD-u.

“Činjenica da je prvi europski put američkih putničkih agenata organiziran u Hrvatskoj pokazuje kako Amerikanci veseli novim putovanjima u našu zemlju i potvrđuje položaj naše zemlje kao traženog, sigurnog i dobro pripremljenog odredišta. To je pridonijelo činjenici da smo prošle godine bili jedan od rijetkih odredišta otvorenih za američke goste, a očekujemo još bolje trendove ove godine kada smo povezani s američkim tržištem izravne zrakoplovne tvrtke na putu New York – Dubrovnik. Siguran sam da će ovo putovanje učenja potaknuti daljnje priznanje naše zemlje na tržištu SAD – a, našem najvažnijem udaljenom tržištu”, izjavio je ravnatelj Cntb-a Kristjan Stanich, dodajući kako je luksuzni turizam jedan od najtraženijih proizvoda tijekom pandemije.

Kao dio svog prvog putovanja u Europu tijekom pandemije, putnički agenti iz SAD-a usmjerit će svoju pozornost, osim luksuznog turizma, na turističke proizvode kao što su nacionalni parkovi i prirodni parkovi, kulturna i povijesna baština i gastronomija te na proizvode koji su u velikoj potražnji na tržištu SAD-a i koji će se naći u hrvatskim gradovima i parkovima koje će posjetiti ovog tjedna. Agenti će također biti upoznati sa svim protokolima o sigurnosti na radu i sigurnosti koji se primjenjuju u Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na kampanju “siguran boravak u Hrvatskoj”.

“Ovaj posjet će raditi sinergistički s nastojanjima CNTB – a da proširi turističku sezonu na 365 dana u godini, a to je američko tržište koje nam može pomoći da postignemo taj cilj jer se radi o bogatim i zahtjevnim turistima koji nisu tako sezonski kao u Europi”, izjavio je CNTB-ov direktor za zastupanje u SAD-u ina Rodin, ističući da su agenti također članovi prestižne Virtuoso, mreže najboljih američkih putničkih agencija zrakoplovne kompanije i agencije.

“Sjedinjene Države su ključno turističko tržište s ogromnom ekonomskom snagom. Vjerujem da zajedno koristimo ovu krizu kao katalizator za proboj u viši turistički segment”, rekla je direktorica agencije RealCroatia Petra Grachin.

Dodamo da su agenti u pratnji inne Rodin danas u Splitu, a zatim se uputili u Hvar i Pelješac kako bi dovršili svoj posjet Hrvatskoj 30.travnja u Dubrovniku.

Write a Comment

Comment