3. Lipnja

Vollo izabran u top 10 smart city i mobility startupa u Europi ispred FIA

Vollo je selektiran među top 10 startupa od strane FIA Smart Cities Startup (Fédération Internationale de l’Automobile). Riječ je o Međunarodnoj automobilskoj federaciji koja se bavi poticanjem i promoviranjem aktivnosti koje uključuju: razvoj sigurnosti na cesti, očuvanje i zaštitu održive mobilnosti i okoliša, kao i financiranje istraživanja auto-moto sportova.

Tim Vollo putuje u srijedu u Berlin gdje će se susresti s DLV i FIA - vodećim stručnjacima i investitorima iz područja razvoja transportne infrastrukture i izgradnje tzv. “smart cities”.

Cilj susreta je razmjena iskustava u problematici povećanja mobilnosti te u izazovima koje donosi očigledna ekspanzija gradske populacije, kao i nužnost digitalizacije i automatizacije prijevoznih usluga. Tako će se na eventu koji se održava u četvrtak, 8. lipnja, baš kao i dan nakon na konferenciji, naći istaknuti europski startupi koji rade na otklanjanju upravo tih izazova suvremenoga svijeta.

“Ponosni smo što su nas DLV i FIA prepoznale kao važnog game-changer startupa koji radi na izradi rješenja na području međugradskog prijevoza, a vezano uz izazove koje donosi sve veća mobilnost ljudi i konstantan priljev stanovništva u gradove.” - objašnjava Marko Jukić, suosnivač Vollo-a

 
23. Rujna

Vollo.net je ušao u predakceleracijski program StartUp Factory Zagreb

Zagreb, 23. rujna 2016. - Vollo, online servis za pretragu, usporedbu i kupnju autobusnih karata, ušao je u predakceleracijski program StartUp Factory Zagreb u konkurenciji od 50-ak prijavljenih projekata. Ulaskom u StartUp Factory Zagreb program, Vollo je ostvario pravo na "no equity" investiciju (ulaganje bez ulaska u vlasničku strukturu).

Uz financijsku potporu, Vollo tim je na raspolaganje dobio korištenje uredskog prostora tijekom trajanja programa, mentorsku i konzultantsku podršku u segmentu razvoja proizvoda, administracije, načina financiranja, marketinga i inovacija, između ostalog.

“Prije svega, u ime cijelog Vollo tima želio bih se zahvaliti organizatorima - Razvojnoj agenciji Zagreb i Gradu Zagrebu. Bootcamp je za nas bio odlično iskustvo gdje smo imali priliku upoznati stručnjake iz različitih područja zanimanja i dobiti korisne savjete koje možemo primjeniti na razvoj našeg proizvoda. Zahvaljujem se također i g. Martinu Reentsu, evaluacijskom odboru i mentorima što su nas odabrali i dali nam priliku da nastavimo usavršavati svoj proizvod. Nadamo se uspješnoj suradnji u predakceleracijskom programu.” - Igor Pravdić (Co-founder)

StartUp Factory Zagreb je intenzivan tromjesečni predakceleracijski program, pokrenut od strane Razvojne agencije Zagreb i Grada Zagreba u sklopu Tehnološkog parka Zagreb. Cilj programa je potaknuti razvoj startup poduzetništva i izgradnju održivog te uključivog razvoja grada kroz pametna rješenja usmjerena na jačanje turističke ponude u gradu Zagrebu. StartUp Factory Zagreb je prvi javno financirani program "no equity" (ulaganje bez ulaska u vlasničku strukturu poslovnog subjekta) ove vrste na području Grada Zagreba i šire.

 
11. Svibnja

VOLLO – AUTOBUSNE KARTE

U sve većem broju ponuda, koje bi turistima trebale olakšati dolazak na konačnu destinaciju, izdvajamo VOLLO.net, internetski servis koji omogućuje jednostavnu i brzu pretragu, usporedbu i kupovinu autobusnih karata. Stranica je službeno otvorena prije dva mjeseca, a već sada, kako doznajemo od jednog od osnivača Start-up tvrtke, Marka Jukića, VOLLO je potpisao ugovore s oko 80% prijevoznika u Hrvatskoj. Iako ovakav način kupovanja karata za autobus nije jedinstven na našem tržištu, pokušali smo doznati po čemu je VOLLO poseban i po čemu se izdvaja od sličnih
ponuđača:
"Naše ime VOLLO u prijevodu s talijanskog znači zalet, polet odnosno priprema za put. Trenutno naša konkurencija su autobusni kolodvori od kojih smo povoljniji. Putne karte koje imamo u ponudi na našoj stranici, trenutno su za neke relacije do 20% jeftinije od naprimjer Autobusnog kolodvora Zagreb, a cilj nam je nuditi najniže cijene u Hrvatskoj. U odnosu na slične servise u Hrvatskoj VOLLO ima naprednije postavke, koje su prilagođene našim korisnicima, no naša prava konkurecija ponavljam, nisu online servisi za prodaju karata, nego prodaja karata na autobusnim kolodvorima." Jedna od prednosti VOLLO-a je da kartu za autobus možete kupiti u privatnosti svoga doma, a uskoro će svjetlost dana ugledati i mobilna aplikacija za Android mobitele. Nekoliko klikova mišem i online plaćanje trebali bi spasiti živce, ali i vrijeme. Prema Jukićevim riječima, do sada nije bilo ozbiljnijih problema za korisnike VOLLO-a, koji su uglavnom stranaca (oko 90%).
"Naš cilj na početku je digitalizirati autobusni prijevoz u Hrvatskoj. U proteklom mjesecu naša prodaja je porasla za čak 600%, što je izvrstan početak. Želja nam je do kraja ovog mjeseca povezati cijelu Hrvatsku, a širimo se u svim smjerovima, ponajviše zahvaljujući kvalitetnoj ekipi koju okupljamo. Želimo se približiti našim korisnicima, od kojih očekujemo povratne informacije, kako bi VOLLO postao relevantni program za kupnju karata."
Na stranici VOLLO-a možete birati između nekoliko autobusnih prijevoznika koji voze na zadanoj destinaciji. Naime, ovaj internetski servis omogućuje jednostavnu i brzu pretragu, te usporedbu cijena i kupovinu autobusnih karata. Dodatno, putnik ima transparentan uvid u informacije o kvaliteti usluge prijevoznika, pa tako može provjeriti ima li autobus klimu, internet, tv, naplaćuje li
prtljagu i slično.
"Na ovaj način želimo našim korisnicima otkriti skrivene troškove. Prije kupnje autobusne karte, kupac dobiva relevantne podatke, koji će mu pomoći u izboru prijevoznika. Osim toga na portalu ćete još pronaći i različite korisne i zanimljive informacije o kolodvorima, popularnim događanjima u regiji i povoljnom smještaju na odabranoj destinaciji."
Sam postupak kupnje karte prilično je jednostavan. Na stranici izaberete destinaciju, datum putovanja, radi li se o jednosmjernoj ili povratnoj karti. Nakon toga na stranici možete birati između nekoliko prijevoznika, koji voze na zadanoj relaciji, a na Vama je da prema ponuđenim informacijama, izaberete najboljeg prema svom mišljenju.
"Nakon plaćanja, kupcu putem e-maila šaljemo kartu, koja se može isprintati i pokazati vozaču prije početka putovanja. Neki od prijevoznika veća sada nude i mogućnost skeniranja koda karte izravno s mobitela, no fizički, odnosno papirnati dokument još uvijek je preferiran način dokazivanja kod hrvatskih prijevoznika, mada kod pojedinih je dovoljno samo se pojaviti sa e-kartom, odnosno, pokazom na mobitelu. Nadamo se kako će u bliskoj budućnosti veći broj partnera modernizirati svoje poslovanje i time olakšati putovanje našim korisnicima, ali i sebi."
Kad se uzme u obzir činjenica da većina putnika čeka posljednji trenutak za kupnju karata, te se tome pridoda hrpa izgubljenih turista, koji bezglavo lutaju bez kraja i konca, autobusni kolodvor ljeti vjerojatno postaje mjesto s najvećom razinom stresa. U zemlji u kojoj broj turista svake godine prelazi 15 milijuna, a gotovo 90% autobusnih karata se još uvijek kupuje fizički na kolodvorima, VOLLO i slični servisi pronašli su svoju misiju - digitaliziranje prijevoza u Hrvatskoj.