O VOLLO


Što je Vollo?

Vollo je tražilica koja za Vas vrši usporedbu i rezervaciju za sve glavne oblike putovanja u Hrvatskoj. Mi kombiniramo najbolje opcije autobusnih karata i cijene kao i mnoge druge usluge, te ukupno vrijeme putovanja. U samo nekoliko jednostavnih koraka moći ćete pronaći i rezervirati najpogodniju kartu za Vas, dobiti inspiraciju za nove turističke destinacije kao i biti pravodobno obaviješteni o novim putnim savjetima i trikovima, što Vaše putovanje čini lakšim.

Postoji li Vollo mobilna aplikacija?

Lansirali smo Android aplikaciju. U svakom slučaju, naša web stranica je 100% prilagođena mobilnim uređajima.

Je li Vollo putnička agencija ili pružatelj usluga prijevoza?

Vollo je praktičan pretraživač za putovanja i rezervacije koji surađuje s turističkim agencijama i pružateljima prijevoznih usluga.

Jesu li karte kupljene preko Vollo-a važeće?

Da naravno! Sve naše karte su odobrene od strane naših prijevoznika, samim time su i važeće. Nakon što završite kupnju na našoj web stranici, poslat ćemo Vam kartu izravno na Vašu e-mail adresu, zajedno s brojem karte i ostalim putnim informacijama.

O NAŠOJ TRAŽILICI

Kako Vollo funkcionira?

Vollo Vam pronalazi i prikazuje najučinkovitije autobusne rute do odredišta. Pružamo najvrijednije informacije koje će vam pomoći da uštedite vrijeme i novac. Nakon pretraživanja, možete vidjeti cijene, ukupno vrijeme putovanja i prijevoznike na našoj tablici sažetka. Nakon odabira putovanja, u mogućnosti ste dovršiti rezervaciju kupovinom karte direktno s naše web stranice.

Kako mogu posložiti svoje rezultate?

Nakon što su rezultati prikazani nakon Vašeg pretraživanja vidjet ćete tablicu s rasporedom i cijenama, uključujući i različite pružatelje usluga i cijena. Osim toga navedeni rezultati pretraživanja će vam pokazati broj zaustavljanja za svako putovanje, trajanje kao i druge udobnosti putovanja kao što su Wi-Fi, toalet, AC itd. Možete koristiti filtere za specificiranje putovanja prema vašim osobnim željama u vezi nekoliko činitelja: proračun, vrijeme putovanja ili vrijeme polaska.

Zašto se moja željena ruta prikazuje kao nepotpuna?

Većina ruta je pokrivena, ali ponekad neke destinacije nisu dostupne u datom trenutku. Razlog može biti taj da naši prijevoznici ne pružaju uslugu prijevoza na traženu destinaciju. Ako ne možete pronaći željenu destinaciju, predlažemo da potražite najbližu točku za svoje odredište. Naš tim marljivo radi na povećanju broja raspoloživih ruta i ako ste odabrali neku koja se ne pojavljuje u našoj tražilici, molimo da nas kontaktirate!

Kako mogu pronaći najjeftiniji izbor za moje putovanje?

Možete prilagoditi svoje rezultate igrajući se s našim filterima i tabelama.

Koristite li kolačiće (cookies)?

Koristimo. Oni nam pomažu u prepoznavanju Vas kao korisnika i pamćenju određenih informacija koje nam pomažu optimiziranju i poboljšavanju pretraživanja na našoj web stranici.

Gdje mogu prijaviti problem u pogrešci pri pretraživanju?

U slučaju bilo kakvih problema možete nas kontaktirati putem e-maila info@vollo.net ili putem Twittera ili Facebooka.

REZERVACIJA I KARTE

Što se događa kada donesem odluku o rezervaciji?

Nakon što ste pronašli najbolju rutu za vas, možete dovršiti rezervacije putem naše web stranice kao i kompletnu kupnju te primiti kartu i sve pojedinosti o plaćanju na svoj e-mail.

Mogu li otkazati kartu?

Molimo Vas provjerite opcije za otkazivanje karte u Općim uvjetima. Nastojimo Vam pružiti sve informacije o otkazivanju karata tijekom postupka rezervacije. Molimo Vas da obratite pozornost da se karte po sniženim cijenama ne mogu mijenjati ili otkazati. U slučaju kad želite nešto promijeniti nakon kupovine karte, molimo Vas da nas kontaktirate i dostavite nam najosnovnije informacije - broj karte, podatke o putnicima i email adresu koju ste koristili prilikom kupnje.

Mogu li ponovno rezervirati svoju kartu?

Molimo Vas za pozornost kod nekih karata koje su fleksibilne i dopuštaju promjene. Ako želite promijeniti datum putovanja, rutu ili vrijeme polaska, molimo Vas, obratite nam se i dostavite nam najosnovnije informacije - broj karte, podatke o putnicima i email adresu koju ste koristili prilikom kupnje.

Trebam li rezervirati povratnu kartu?

U slučaju da se odlučite na kupnju "otvorene karte", potrebno je potvrditi datum i vrijeme povratka u profilu računa i staviti rezervaciju za odabrani datum i pružatelja usluga nekoliko dana prije putovanja. Trenutno ne nudimo otvorene karte, nego je prilikom kupovine potrebno odabrati točan dan i vrijeme povratka.

Vrijedi li moja povratna karta za sve prijevoznike?

Tijekom rezerviranja povratne autobusne karte, omogućen Vam je izbor između istog prijevoznika ili drugih prijevoznika koji prometuju na istoj relaciji. O Vama ovisi želite li se vratiti koristeći istog prijevoznika ili nekog drugog. Na autobusnim kartama koje ćete dobiti emailom jasno će biti naznačeno koji prijevoznik je predviđen za koje putovanje.

Nudite li popuste za djecu, studente ili starije osobe?

Nudimo popuste za razne kategorije putnika. Odgovarajući tip popusta odaberite iz padajućeg izbornika prilikom upisivanja podataka o putnicima.

Mogu li razgovarati s nekim ako imam problem s rezervacijom?

Za sva pitanja koja se javljaju tijekom kupovine autobusne karte, slobodno kontaktirajte našu službu za korisnike tijekom radnog vremena.

Mogu li dobiti račun?

Ako ste kupili autobusnu kartu na web stranici Vollo, primit ćete email s potvrdom koja sadrži autobusnu kartu i račun.

Koja sredstva plaćanja prihvaćate?

Prihvaćamo bilo koju valutu, ali znajte da će se sve valute konvertirati u hrvatske kune (HRK). Cijene su izvorno prikazane u kunama, ali to možete promijeniti u valutu koja vam odgovara i omogućuje vam da lakše upravljanje troškovima. Konverzija se obračunava po tečaju HNB-a od tog dana. Prihvaćamo MasterCard, Maestro, Visa, Diners, JCB, Discover i American Express kartice.

Koja su pravila za prtljagu?

Pružatelji usluga imaju svoja pravila za prtljagu. Ručna prtljaga je obično besplatna, ali dodatna prtljaga može biti dodatno naplaćena između 5 do 15 kuna.

Mogu li ponijeti bicikl u autobus?

Neki pružatelji usluga vam dopuštaju da ponesete svoj bicikl sa sobom, ali morate znati da se naplaćuje dodatna naknada za to i ovo bi trebalo dogovoriti unaprijed. Za daljnje informacije preporučamo da kontaktirate pružatelja usluga.

Mogu li ponijeti svog ljubimca u autobus?

Unošenje kućnih ljubimaca u autobus ovisi od pružatelja usluga. Veliki kućni ljubimci su zabranjeni u većini slučajeva, ali ljubimci malih veličina uglavnom su dopušteni. Za točnije informacije o pojedinoj liniji predlažemo da kontaktirate prijevoznika prije putovanja.

Mogu li kupiti više autobusnih karata u isto vrijeme?

Naša usluga vam omogućuje da kupite do 5 autobusnih karata odjednom.

Koji je postupak nakon uspješne kupovine autobusne karte?

Nakon što ste uspješno završili kupovinu autobusne karte, u najkraćem mogućem roku ćete dobiti email potvrdu Vaše kupovinu koja sadrži autobusnu kartu u PDF-u, najosnovnije informacije o putovanju i račun. Ukoliko ne primite konfirmacijiski email nakon kupovine, molimo Vas da odmah kontaktirate službu za korisnike na info@vollo.net.

Što trebam učiniti ako moje ime nije na karti?

Neki prijevoznici ne zahtijevaju da osobni podaci putnika budu ispisani na autobusnoj karti i iz tog razloga je moguće da su takvi podaci izostavljeni na pojedinim autobusnim kartama. U svakom slučaju, autobusna karta kupljena preko servisa Vollo je važeća!

Trebam li isprintati autobusnu kartu?

Radimo na tome da napravimo rješenje koje ne zahtijeva printanje karata za ukrcaj. U međuvremenu, molimo Vas da isprintate autobusnu kartu i ponesete ju sa sobom. Na karti se nalaze i dodatne informacije za ukrcaj i sigurno putovanje.

Mogu li platiti autobusnu kartu gotovinom?

Vollo nudi najbrži način rezervacije Vaše autobusne karte i zbog toga nudimo samo sigurno plaćanje internet bankarstvom preko kartica.

Imam problema s rezervacijom, autobusnom kartom ili potvrdom karte. Koga mogu kontaktirati?

Slobodno nas kontaktirajte o svim problemima vezano uz rezervaciju, kartu ili potvrdu karte. Za ostala pitanja vezana uz samo putovanje, molimo Vas da se obratite prijevozniku. Ako vam je potreban bilo kakav dodatan savjet ili pomoć, slobodno nas kontaktirajte.

Imam dodatnih pitanja koja nisu u Vašem FAQ-u. Kome se mogu obratiti?

Trudimo se da pomoću FAQ-a najbrže i najučinkovitije pomognemo u riješavanju problema koje mogu zadesiti naše korisnike. Ukoliko imate dodatnih pitanja na koje ne možete pronaći odgovore, ili imate savjete za nas, molimo Vas da nas kontaktirate na: info@vollo.net